2012. november 16., péntek

Teszt - Essence Breaking Dawn part II. - A Piece Of Forever pigmentpor


Az Essence Breaking Dawn part II. trendkiadásból a két körömlakkon kívül (eddig) az A Piece Of Forever pigmentet vettem meg, persze nagyon kíváncsi voltam rá, rögtön ki is próbáltam. Gondolkodtam az Alice Had A Vision Again-en is, de erőt vettem magamon, és kikötöttem magamnak, hogy csak egyet választhatok. Ez kicsit jobban is tetszett, de az biztos, hogy sokkal jobban ki fogom tudni használni, mivel én nem igazán szoktam erőteljes színekkel sminkelni.

A pigment tényleg nagyon nagyon pici, ehhez képest nagyon is drágállottam a 849 Ft-os árát. De aztán itthon rájöttem, igazából csak "kívülről" kicsi, szerintem sokáig elég lesz ez a 2,8 gramm is. A két körömlakk között:


Egyetlen aggodalmam volt vele kapcsolatban: az jutott eszembe (amikor már megvettem), hogy oké hogy csupa-csupa arany csillám, ami meseszép, de előfordulhat, hogy egy negyed ennyiért beszerezhető csillámporral helyettesíthető lett volna.
Készítettem mintát a kézfejemre:


Itt már azért megnyugodtam. Ott van az az arany szaténfény, ami miatt nagyonis különleges és gyönyörű. Kipróbáltam alap nélkül és alapozóra is: alap nélkül is szépen megtapad, és a színintenzitáson sem változtat semmit, ha alapot teszünk alá, viszont a tartósság érdekében érdemes. 

Készítettem vele egy gyors sminket is:


Elolvastam a DM-ben a tájékoztatót, aszerint egyszerűen ujjal kéne felvinni, de engem azért nem nagyon vonzott a gondolat, hogy tökig nyakig csillámos legyek, ezért inkább ecsetet használtam.

Összességében a legkevésbé sem bántam meg, hogy megvettem, csodálatosan szép, és annyira ÉN. Most már nem is gondolkozom rajta, hogy milyen legyen a karácsonyi sminkem. :)

Nektek megvan esetleg a kollekció valamelyik pigmentje? Meg vagytok vele elégedve?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése