2012. augusztus 12., vasárnap

Így viseld! - Converse cipő

A mai bejegyzésemmel egy új sorozatot szeretnék indítani, Így viseld! címmel. Természetesen a téma nagyon nagyon szubjektív, hiszen mindenkinek más tetszik, kizárólag az én véleményemet fogja tükrözni. A bejegyzés főszereplői ezúttal a Converse tornacipők lesznek. Vigyázat, sok kép következik!

Forrás

Nos, a Converse cipő maga egy jelenség, ez tény. Lehet utálni, lehet imádni, de semmiképpen nem lehet elmenni mellette. Most elsősorban azok figyeljenek, akik szeretik: Tegye fel a kezét, aki hozzám hasonlóan többször találkozott azzal a véleménnyel, hogy fúj, tornacipő, milyen csöves és nőietlen, stílustalan, hogy lehet ezt felvenni??! És akkor most az tegye fel a kezét, akinek ennek ellenére van, és szívesen hordja.
Többször utaltam már rá, hogy én is a Converse-birtokosok népes táborát gyarapítom, van egy rózsaszín és bézs példányom is, és nem titkolt célom még jó néhány színben beszerezni, lassan-lassan. Imádom őket, kényelmesek, színesek, vidámak, és az egésznek van egy feelingje.

Segítségül hívtam az általam nagyon kedvelt lookbook.nu oldalt, ahol Converse tornacsukás szettek garmadája tárul elénk. Mert igen, lehet stílusosan is viselni, ezt rengetegen bebizonyították már, én többségében vintage stílusú szetteket választottam, talán ezek álltak a legközelebb az ízlésemhez. És akkor most következzenek az én kedvenceim:








Egy fehér vagy színes-mintás inggel és sorttal remek hétköznapi-szaladgálós összeállítás lehet a forró nyári napokon.



Egy egyszerű fehér pólóval és egy klassz blézerrel lezseren elegáns szettet kapunk.


Ez az egyik kedvencem, annyira összeszedett, mégsem erőltetett a szett, én is szívesen viselném.

Egy újabb kritikus pont a jó öreg Converse-szel kapcsolatban: szoknyával - igen vagy nem? Az én válaszom: IGEN! Jöjjön erre néhány példa:


Annyira egyszerű, könnyed és annyira cuki ez a fehér cipő - piros szoknya - fehér póló kombináció, hogy képtelen vagyok nem imádni :)




Oda meg vissza vagyok ezért a lányért, muszáj voltam rögtön három szettet is hozni tőle. Annyira de annyira gyönyörű, és öltözködés terén is van mit ellesni tőle, már csak a témánk miatt is, hiszen ő is előszeretettel visel tornacipőt, szoknyához is.

A hírességek pedig így hordják:


Mondjuk Kelly Osbourne helyében inkább egy másik nadrágot választottam volna, de alapvetően szerintem rendben van a lányok szerelése :)

És természetesen én is hozok egy saját variációt nektek, még ha egy kicsit vérszegény is lett, a táskát pedig elfelejtettem :O


Felső - New Yorker
Szoknya - Tally Weijl
Sál - Tally Weijl
Fülbevaló - C&A

Nektek van Converse cipőtök? Hogy tetszene az új Így viseld!-sorozat? Van esetleg valamilyen ruhadarab vagy kiegészítő, amiről szívesen olvasnátok hasonló bejegyzést?


11 megjegyzés:

  1. Nekem egy fekete van, én mondjuk alapból nem vagyok szoknyás, így azzal nem hordom, csak nacival, de egy ideig mindig nyomorom volt, hogy rövidgatyával hülyén néz ki (bár nekem ez minden cipőnél nyomor volt akkor :D) mostanában meg hogy nehéz hozzá táskát választani, mert hogy ami elegánsabb, azzal nincs összhangban, de senki nem szólta meg végül is, ha esetleg reggel siettem és nem volt időm átpakolni másik táskába, és tornacipőben mentem, szóval lehet, hogy csak tényleg az én hülyeségem.. :D
    Bocsi a kisregényért:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Szerintem csak túlságosan aggódsz miatta, nincs vele semmi gáz :D

      Törlés
  2. Nekem a tornacipő-szoknya kombi eszembe se jutna, de a képeket nézegetve egészen kedvet kaptam hozzá :) Bár nincs is ilyen tipikus Converse cipőm, hanem ez : http://www.shoeskingdom.org/converse-pro-star-c-17_140.html csak teljesen sárgában. 6 éve vettem, de szerelem volt első látásra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szoktam hordani szoknya-tornacipő kombót :)

      Törlés
    2. Tesi órákra is rendszeresíteni kéne a szoknyát meg a harisnyát, ha már ekkora divat a tornázás.

      Törlés
  3. Magas szárú pink floyd-os van,nehéz mellette csajosan öltözni,de azért imádom!

    VálaszTörlés
  4. hmm 2 van :D 1 kék-krémszínű kockás (ez magas szárú) és van egy limitált szériás (NYC-ben vettem és azóta még soha nem jött velem szemben az utcán, de ott se nagyon láttam olyant senkin sem ...) gyerekrajzos (napocska, szivárvány képpel a sarkától az oldaláig - ami amúgy fehér és nincs szára. Gondolkodtam már, hogy beszerzek egy fehéret még ezek mellé, mert az egyik túl mintás a másik pedig színben kötött...
    Nagyon jó egyébként a szett amit összeállítottál, kár, hogy nem csináltál magadról fotót :)
    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Nekem egy fekete es kremszinu hosszuszaru van meg egy rovidszaru rozsaszin. Volt mar rajtam a fekete peldaul koktelruhaval es tok jo volt:) Rozsaszint pedig holnap akarok szoknyaval:) Szerintem tudnak passzolni a szoknyakhoz/egyberuhakhoz:)

    VálaszTörlés
  6. Némelyik csajnak befelé állnak a lábfejei, mint valami mozgássérültnek. A sok fogyástól kiürült a kalcium a lábukból és elgörbült, vagy mi? :D

    VálaszTörlés