2012. augusztus 24., péntek

Egy kis nyaralási beszámoló, sok képpel

No lányok, most már igyekszem visszarázódni az egyszerű hétköznapokba, de szégyelleném magam, ha pont titeket hagynálak ki, ha pont nektek nem mutogatnék néhány képet a nyaralásról :)
Évek óta a barátommal és az ő családjával szoktam eltölteni egy hetet valamilyen szép kis belföldi vityillóban, mindig más könyéken, ahonnan aztán bejárjuk a környező nevezetességeket. Fotózás tekintetében általában az a koncepció, hogy mindenre ráülünk és minden elé odaállunk, ahol ez fizikailag lehetséges :D Most annyi újítás azért történt, hogy első nap lezúztam a térdem, azért díszeleg ott a csodálatos seb minden képen.
Ez idén sem volt másként, most egy visegrádi apartmanban töltöttük a vakációnkat, a képekért már előre elnézést kérek, ja és igen, ezek lettek a vállalhatóak :D

A visegrádi vár, ahonnan gyönyörű panoráma nyílik a Dunakanyarra. Oh, meg persze én :D

Szintén a vár, ahol miért is ne, volt egy kaloda...

Boboztunk is :)

Esztergomi panoráma a Mária Valéria híddal

A kép Tatán készült, ahol NAGYON magas fák voltak :))

Krokodilvadászat a Fővárosi Állat- és Növénykertben

Sikeresen kikeltem a dínótojásból

A közös kedvenc állatunk

Háhá, még jó, hogy a pókoktól SEM félek

Csak mert egyszerűen IMÁDOK itt lenni :)

Dobogókő felé tartva, itt még nem tudtam, hogy aznap 35 km séta vár rám :D

Rám-szakadék (milyen bizalomgerjesztő név). Igen, megmásztam, de szerencsére csak lefelé

Szentendre, Skanzen

BKV Múzeum, Szentendre

A barátom kedvenc képe rólam, de hát őt néha nehéz megérteni...

És végül egy kép a Duna partjáról, naplementekor

Ez lett volna az én kis szerény élménybeszámolóm, nagyon jól éreztük magunkat, viszont még annál is jobban elfáradtunk :D De abszolút megérte.

Ha valakit esetleg érdekelnének további képkockák az életemből, Instagramon is megtalál, kisandika néven vagyok fent :)

Ti mivel töltöttétek a nyarat? Voltatok valahol nyaralni?


16 megjegyzés:

  1. Te Tatán jártál, és én nem tudtam róla??? Itt dolgozom a Cseke-tó mellett. :-)

    VálaszTörlés
  2. Szuper képek lettek! :) Az utolsó képen a ruhád nagyon aranyos. :)

    VálaszTörlés
  3. Jó képek lettek, imádok Visegrádon bobozni! :) Én vasárnap érkezem haza a nyaralásból! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én is vasárnap érkeztem, te merre jártál? :)

      Törlés
  4. jó kis nyaralás lehetett :) gyönyörű az a púderrózsaszín szoknyád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jó volt és nagyon eseménydús :) És köszönöm szépen :)

      Törlés
  5. Az a kaloda kihagyhatatlan volt :-) Imádom Visegrádot, kb. 15 éve voltam ott, de akkor agyba-főbe boboztunk és 60x megnéztük a kínzómúzeumos részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az benne a poén, hogy én akármilyen várba megyek el, ott tuti van egy kaloda, szóval készült már rólam pár ilyen kép :DD Én is nagyon megszerettem Visegrádot.

      Törlés
  6. Nagyon jó képek :) az utolsó a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem teljesen érthető, hogy miért az a kedvence :) Nagyon aranyos kép!

    VálaszTörlés
  8. Te Andi vagy? Érdekes én Ladjánszki Veronikát írtam be a keresőbe és a te képeidet dobta ki. :)

    VálaszTörlés