2012. augusztus 7., kedd

Tally Weijl Early Fall 2012 Collection Lookbook

Arra gondoltam, hogy néha-néha én is hozok majd nektek egy kis bemutatót az új kollekciókról, természetesen némi Andi-féle véleménnyel körítve. Főleg olyan üzletek kollekcióiról fogok írni, ahová gyakran járok, feleslegesnek tartom, hogy olyanokat mutogassak, ahol életemben maximum kétszer voltam. Az első ilyen kísérletemként a Tally Weijl kora őszi lookbookját vettem szemügyre.

Összességében elég vegyesek az érzelmeim a kollekcióval kapcsolatban. Amit a honlap ír róla:
"Fall in love with a cowboy this season and let the calm of the country fuse with the edgy style of the city! Our TALLY-Girl is totally ready to rule both worlds of rock 'n' chick and country cool: she pairs oversized cardigans with long skirts and destroyed denim with sweet cowgirl checks. The result? A look that will bring any cowboys to his knees!" Azok kedvéért, akik nem beszélnek angolul: annyi a lényege ennek a kis beharangozó szövegnek, hogy ősszel vegyítsük a country stílust a városiassal, hordjunk bő pulcsikat hosszú szoknyákkal, meg koptatott farmert kockás inggel. (És akkor egy cowboy sem fog tudni ellenállni nekünk, haha :D)

A képeket tekintve a márka a szokásosat hozza, angyalarcú szőkeség pózol néha abszolút oda nem illő kellékekkel, én szeretem őket nézegetni :)





A 15 look-ból csak ez a három az, amiben fel tudom fedezni ennek a country-feelingnek a jegyeit, ezért nem is igazán értem a beharangozó szöveget. Cuki az a rojtos mellényke, eltekintve persze a funkcionalitás totális hiányától, ez a nude platform viszont valahogy túl bumfordinak tűnik nekem. Az aszimmetrikus szoknya pedig már most felkerült a kívánságlistámra. Értem én, hogy a kollekció minél több darabját meg szeretnék mutatni a kampányfotókon, de a párducmintás táska igencsak bántja a szememet ebben a körítésben. Érdekes darab még az a fekete telitalpú is, annyira ronda, hogy már-már átbillen a tetszik kategóriába.




A második három képen látható szettekből minden egyes darab looove, a szoknyákat biztos, hogy közelebbről is szemügyre fogom venni, de talán a ruhát és ezeket a two-toned táskákat is. Kár az első képért, az indokolatlan virágcsokor eltakarja a mellénykét.




Még mindig imádom, végre mutatós mintás pólók, a two-toned táska még egy színben, jó szabások, mesés cipők, szóval azért lesznek bőven szuper darabok ebben a kollekcióban.




Kezd a dolog ellaposodni, jó néhány semmilyen darab is felbukkan, habár az utolsó képen látható ruha nem rossz, hogy az óriásmasnis övről ne is beszéljek :)




És nálam itt kezdődik a WTF kategória. Nagyon remélem, hogy nem fognak az ősszel minden kirakatból  ezek a nagyon műbőr nagyon szőrös nagyon rövid kabátocskák mosolyogni rám, mert akkor falnak megyek... pláne ha még fehérek is. A második kép pedig egyenesen borzadály, valahogy nem tudom eldönteni, hogy a hastáncos-indián-balerina hármasból melyik koncepciót szerették volna megragadni, a három együtt viszont nagyon nem nyerő kombináció, az a body pedig iszonyat. Az utolsó képen lévő ruha alapvetően nem olyan rossz, viszont én nagyon unom már ezeket a kis különböző csíkokból összevarrt valamiket, bocsi. Hozzatok valami újat.

Nektek tetszik valami ebből a lookbookból? Szoktatok a Tally Weijlban vásárolni?


4 megjegyzés:

  1. Country nagyon nem,valahogy azzal a vonallal sose voltam kibékülve és a kockás dolgoktól is irtózom :D

    Tyúkláb minta viszont jöhet

    VálaszTörlés
  2. A párducos kis táskára kíváncsi vagyok milyen élőben, mekkora és mennyiért vesztegetik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyébként nagyobb, csak szerintem félbe van hajtva a csaj kezében :) De én is kíváncsi leszek rá :D

      Törlés