2012. augusztus 22., szerda

Dobpergés - A nyertes


Elérkezett ez a pillanat is :) A blog első nyereményjátéka vasárnap éjfélkor lezárult, ezután nem volt más dolgom, mint összesíteni a jelentkezéseket, és kisorsolni a nyertest.

Közel 60-an jelentkeztetek, összesen 204 db esély szállt versenybe a nyereményért. A játék nagyjából egy hónapja alatt az oldal látogatottsága a sokszorosára növekedett, a rendszeres olvasóim száma pedig 39-ről a jelenlegi 108-ra, és nagy örömmel tapasztaltam, hogy a rendszeres kommentelők száma is igencsak megnövekedett, sok új arccal találkoztam köztük. Néhányan a játék bejegyzése alatt kedves üzeneteket is hagytatok nekem, ezeket is nagyon szépen köszönöm. Nem tudom szavakba önteni, hogy mit érzek, de nagyon boldog vagyok :)

A döntést a random.org-ra bíztam, a kisorsolt szám a 132-es lett. Remegő kezekkel kikerestem a listából, hogy ki is a 132. esély birtokosa, ő pedig nem más, mint

Bloggerina Bellala

Nagyon nagyon gratulálok neked, a többiek pedig ne csüggedjenek, hiszen lesz még nyereményjáték! :)

8 megjegyzés: