2012. december 16., vasárnap

Comin' Back

Sziasztok!

Elég hanyag voltam az utóbbi időben, ebben a hónapban egyáltalán nem is jártam a blogon. Ezt nagyon nagyon sajnálom, de sajnos nem ok nélkül tettem. Természetesen szó sincs olyasmiről, hogy abba szeretném hagyni. Ez a blog nekem mindig csak és kizárólag pozitív élményt adott. Talán azért, mert nem is engedném, hogy negatívan hasson rám.
 Egyszerűen besokalltam, és nem a blog volt az egyetlen, amit szeretek, de mégsem tudtam rá időt szakítani. Egész életemben az a típus voltam, aki mindent az utolsó utáni pillanatra halaszt. Márpedig ez nem éppen a legszerencsésebb, ha tizen-huszon-harminc oldalas beadandókat kell írni az embernek, meg zh hátán zh. Nagyon megerőltetett, nagyon kimerített, de vége, túl vagyok rajta, sikeresen. Vége a szorgalmi időszaknak, és ez most a legjobb dolog, ami történhetett velem. Végre visszatérhetek a civilizációba, és persze ide is :)
A másik dolog, ami szörnyen bosszantott: nem volt olyan nap, hogy sötétedés előtt itthon tartózkodtam volna, márpedig így nehéz fényképeket készíteni, pedig írni tudtam is volna miről.
Egyébként a körmeim romjaikban vannak, illetve már megkezdték a rehabilitációs időszakot. Azt még pont kibírták, hogy elkészítsem a manikűröket, amivel Erzsi csillogó körmök versenyén indultam, ahol az amatőr kategória különdíjasa lettem, innen is nagyon szépen köszönöm! :) A karácsonyi körmös kihívást már elkezdeni sem tudtam, pedig szerettem volna. Szerencsére van néhány előre lefényképezett körömfestés a tarsolyomban, úgyhogy lesz mit megmutatnom nektek. :)
Haul poszttal nem tudok szolgálni, nagyjából két hónapja nem vettem semmit, és az a legérdekesebb az egészben, hogy ezt egyáltalán nem bánom. Nem volt semmire szükségem, és ezt kihasználtam :) Persze azért karácsony után majd meglepem magam 1-2 dologgal.
Na, kicsit össze-visszára sikerült ez a bejegyzés, de annyit akartam ezzel mondani, hogy hivatalosan is visszatértem, újra rendesen írni fogom a blogot. Azt nem mondom, hogy olyan gyakran, mint régen, de lesznek bejegyzések.

Ó igen, a karácsonyi nyereményjátékról természetesen nem feledkeztem el, tegnap éjfélkor lezárult, a nyertes nevével még ma érkezik a bejegyzés! :)

7 megjegyzés:

  1. Sokan vagyunk ezekkel az érzésekkel mostanában. Ne aggódj. Kismillió helyen kell megfelelni... Jön a karácsony... sokan áldozatul esnek a tömeg hisztiének. Igyekeztem ebből kimaradni,de azért én is megéreztem.
    Kitartás és hajrá! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy túlestél a hajtós időszakon. Várjuk az új bejegyzéseket!

    VálaszTörlés