2012. november 23., péntek

TAG - Mi lennék, ha...?

Én Csipkelánynál találkoztam először ezzel a TAG-gel, és egyből megtetszett, valahogy más, mint az eddigiek. Sokkal elvontabb, de érdekes, és biztos vagyok benne, hogy egy pszichológus sok mindent ki tudna hozni a válaszokból :D Szerintem ennek a fajta kérdőív akkor a legjobb, ha nem gondolkodsz sokat a válaszaidon, hanem azt válaszolod, ami először az eszedbe jut, bármilyen hülyén is hangozzon.

Mi lennék, ha...?

...évszak lennék: tél

...hónap lennék: december (csak kihagynám a vizsgaidőszakot)


...a hét egy napja lennék: szombat

...a nap egy időpontja lennék: este


...bolygó lennék: Föld


...tengeri állat lennék: bohóchal

...berendezési tárgy lennék: fésülködő asztal

...bűn lennék: harag

...folyadék lennék: pezsgő


...drágakő lennék: gyémánt


...fa lennék: fenyő


...madár lennék: pingvin


...virág lennék: rózsa


...időjárás lennék: havazás

...mesefigura lennék: Aranyhaj


...hangszer lennék: basszusgitár

...állat lennék: macska


...szín lennék: vörös

...érzelem lennék: szerelem

...zöldség lennék: paradicsom

...hang lennék: zene


...elem lennék: tűz

...zene lennék: rock

...dal lennék: Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine


...film lennék: Grease


...könyv lennék: A szürke ötven árnyalata


...étel lennék: pizza

...fűszer lennék: só

...hely lennék: sziklás hegyvidék

...íz lennék: fűszeres

...illat lennék: sárgadinnye illat

...parfüm lennék: Paco Rabanne Lady Million

...hit lennék: protestáns

...testrész lennék: mell

...arckifejezés lennék: meglepődött

...tanóra lennék: matematika


...mese lennék: még mindig Aranyhaj, na és persze a nagy gubanc

...szám lennék: 14

...ruhadarab lennék: menyasszonyi ruha 


...ékszer lennék: diadém

...kiegészítő lennék: táska

...a szeretet megnyilvánulása lennék: csók


...rovar lennék: katicabogár

...gyümölcs lennék: cseresznye


Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is! :)


3 megjegyzés:

  1. Szeretem az ilyen bejegyzéseket :) A szürke ötven árnyalatát én is imádom... :D

    http://highheelsandcakes.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Ha állat lennék, én is cica lennék :)

    VálaszTörlés