2012. március 6., kedd

Köszöntő

Kedves Mindenki!

Úgy döntöttem, én is belevágok ebbe a bizonyos blogolásba, bár egyelőre még nagyon kísérleti jellegű a dolog. Andi vagyok, 19 éves, többi meg majd a postok alapján kiderül rólam (legalábbis remélem).
Nos, amiben egészen biztosan más lesz ez, mint a legtöbb megszokott divatblog:
- Előre leszögezem, hogy nem vagyok szakértője a témának, és nem is fogom magam beállítani annak, az én szavam nem szentírás, tehát bármivel kapcsolatban elfogadok ellenvéleményt.
- Lehetőségeimhez mérten mellőzni fogom a mások ócsárolását, megalázását,
- Nem biztos, hogy mindig teljesen naprakész leszek.
Biztosan lesznek kicsit személyesebb jellegű postok, amik nem feltétlenül érdekelnek mindenkit, ezekért előre is bocsi, de néha szükségem van rá, hogy kiadjam magamból.
És mi lesz még? Hát, ez majd elválik, remélem azért tetszeni fog.
Na, akkor lássunk is neki, egyelőre még lelkesen! :)

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése