2012. május 22., kedd

Napi köröm - Old Gold


A Napi köröm rovat mai főszereplője a Golden Rose aranyszínű lakkja. Az üvegcsén nem találtam sem számot sem fantázianevet, a színt én leginkább óaranynak mondanám, innen a cím. Igazából a leggyönyörűbb arany szín amit el tudok képzelni, semmilyen más márkából nem láttam még hasonlót. Ezt én Rossmannban vettem, még pár évvel ezelőtt. Maga a lakk nagyon sűrű (nem csak azért, mert már régi, mikor megvettem is ilyen sűrű volt), és rettentően nehezen szárad, ami látszik is, belenyúltam. [És az is látszik, hogy előtte piros volt a körmöm.] Cserébe viszont hihetetlenül tartós, én három nap után mostam le, de még akkor is pontosan olyan volt, mint amikor felkentem, pedig nem szoktam kímélni.

Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése