2012. április 22., vasárnap

10 dolog rólam

Lehet, hogy máris túlságosan személyes vagyok, amikor még csak most kezdtem el a blogolást? Sebaj, íme 10 érdekes és kevésbé érdekes dolog magamról.

1. Imádom Németországot és Svájcot. Igazából nem tudom megmagyarázni, hogy miért. Sajnos még egyikben sem jártam, de nagyon szeretnék. Egyszerűen vonz a kultúra, a nyelv, az egész atmoszféra. Ha a világon bárhol élhetnék, e két ország valamelyikét választanám.


2. Ha bármilyen "hivatást" választhatnék, énekesnő lennék. Ám ehhez sajnos minimális tehetségem sincs, úgyhogy úgy tűnik álom marad :)

3. Nem vagyok édesszájú. Legkevésbé sem bánnám, ha nem létezne a palacsinta, a szilvás gombóc, a mákos guba, vagy a madártej. Igazság szerint szerintem  minden egészségtelen édes dologról le tudnék mondani, kivéve a kólát, sajnos. 


4. Több társadalmi normával, írott vagy íratlan szabállyal nem értek egyet. (Ezt lehet, hogy máskor bővebben kifejtem)

5. Már-már kétségbeejtően földhözragadt vagyok. Nem hiszek semmilyen paranormális dologban, semmiben, ami nincs tudományos tényekkel alátámasztva. Ennek ellenére sokkal szívesebben nézek ilyesmi témával foglalkozó filmeket, mint olyanokat, amik akár igaz történetek is lehetnének. Viszont, megnézem a filmet, tetszik/ nem tetszik, és pont. Nem hiszem el, nem gondolkodom rajta.

6. Mindig kiállok az igazam mellett. Igen, hogy őszinte legyek, néha túlságosan is nagyra nyitom a számat.

7. Gyakran döntésképtelen vagyok. Előfordul, hogy amikor két dolog közül kell választanom, addig sorakoztatom fel az érveket egyik-másik mellett, míg egálban nem lesznek, én pedig nem tudok választani közülük. Ami pozitív, hogy ezt már kezdem kinőni. (Lassan, de biztosan)

8. Szenvedélyesen imádom a rockzenét. Főleg a magyart, de bármilyen más nemzetét is, kortól és stílustól függetlenül. Azt hiszem, ezzel ki is merítettem a zenei stílusomat :)



9. Tipikusan mindent-az-utolsó-pillanatra-halasztós típus vagyok, nagyon lusta és sajnos rendetlen is. Ennek ellenére nagyonis felelősségteljes.

10. Utálok magamról beszélni :) Nem is tudom, mi késztetett ennek a bejegyzésnek a megírására, mindenesetre fogadjátok szeretettel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése