2012. április 25., szerda

A 9 kedvenc ruhadarabom

Szerintem mindannyiunknak vannak bevált, megszokott ruhadarabjai, amiből a legtöbb van neki, és szívesen hordja a mindennapokon, mert éppen jól áll neki az a fazon, vagy kényelmesen érzi magát bennük. Az én top 9-es listámat szeretném most bemutatni ezekből. A sorrend egyébként nem lényeges.

1. A-vonalú ruha


Nagyon szeretem ezt a fazont, mert csinos, nőies, ha akarom hétköznapi, ha akarom elegáns.

2. Ceruzaszoknya


"A széles csípőjű lányok kedvenc ruhadarabja a ceruzaszoknya, ami már bizony az 50-es években is erőszeretettel hordtak a nők. Az első darabot a Dior dobta piacra, azóta azonban már a vékonyabb pénztárcával rendelkezők is beszerezhettek belőle jó néhány darabot. Hogy mi a sikere kulcsa? Nemcsak áldásos (optikai) hatása miatt lehet annyira imádni, hanem azért is, mert könnyen kombinálható, de mindig stílusos megjelenést kölcsönöz annak, aki magára ölti." (Forrás)

3. Ing


Régebben nem voltam inges, egy-két darabom volt csak itthon belőle, ezeket viszont egyre szívesebben hordtam, és elkezdtem újakat beszerezni. Ma már egyértelműen szerepelnek a listámon, mintás, egyszínű, hosszú és rövid ujjú változatban egyaránt.

4. Balerinacipő
Imádom őket, nekem a legpraktikusabb cipőnek számítanak. Sokszor hordok szoknyát, szinte mindig, viszont naponta több kilométert gyalogolok a városban, vagy sokszor futok a buszra, a magassarkú a legtöbb esetben nem opció. Ekkor mindig balerinacipőt húzok.

5. Basic póló


A legtöbb esetben basic pólót vagy trikót hordok. Legfőképpen azért szeretem ezt a ruhadarabot, mert kényelmes, olcsón beszerezhető a szivárvány minden színében, és szinte mindennel kombinálható. Mintás pólót nagyon ritkán viselek, mert a legtöbb szoknyám mintás, azokat pedig inkább egyszerűbb felsőrésszel szeretem kombinálni.

6. Pamutblézer


Az aktuális kedvenc darabom egy szürke boyfriend blézer, amit nem rég vásároltam, azóta rengetegszer hordom, nekem ehhez az időjáráshoz pont ideális.

7. Ballonkabát


Az a ruhadarab, ami szinte mindenkinek jól áll, örök divat, és nagyon jól kihasználható. Nekem egy sötétkék-fehér pöttyös és egy aranysárga van belőle, de szeretnék egy klasszikus bézs színűt is beszerezni.

8. Farmerszoknya 


A farmernadrágot nem, a szoknyát vagy a dzsekit viszont én is szívesen hordom, és ez az anyag is egy örök klasszikus. A farmerszoknyát azért szeretem, mert nagyon sokféle stílusban hordható, az elegánstól a kifejezetten sportosig, tehát szintén nagyon jól kihasználható darab.

9. Leggings


A leggingseket főleg a kényelmességük miatt szeretem, lazább napjaimon szívesen hordom őket, szigorúan hosszított felsővel.

Nektek mik a kedvenc ruhadarabjaitok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése