2012. június 6., szerda

2012 tavaszi - nyári trendek - Törzsi és állatminták

A szokásosnál nagyobb kihagyás után hozom nektek az idei tavaszi-nyári trendeket bemutató sorozatom befejező részét. Ebben elég vegyes lesz a felhozatal, ugyanis a törzsi- és állatmintás darabjaimmal készült összeállításokat szeretnék nektek mutatni, emellett idevettem a népi motívumokat is, és minden olyasmit, ami erről az etnós témáról eszembe jutott. Én nagyon közel érzem magamhoz ezt az irányzatot, ezért sok kép következik. Többé-kevésbé elégedett vagyok a mostani összeállításokkal, remélem, nektek is tetszeni fognak :)





Ruha - Orsay
Táska - Tally Weijl
Cipő - kínai
Karkötő, nyaklánc, fülbevaló - Avon
Körömlakk - Essence 79 Viva la green



Felső - Tally Weijl
Szoknya - Pimkie
Cipő - kínai
Táska - Tally Weijl
Karkötő - Avon
Fülbevaló - Bijou Brigitte
Körömlakk - Essence 46 Wake up!



Trikó - Orsay
Szoknya - Pimkie
Cipő - Deichmann
Táska - New Look
Nyaklánc, fülbevaló - C&A
Körömlakk - Essence Nude Glam 07 Café Olé



Felső - Mirror
Szoknya - Tally Weijl
Cipő - F&F
Táska - C&A
Fülbevaló - Bijou Brigitte
Körömlakk - Max Factor Lipfinity 731 Redly Nightshade




Felső - turi
Szoknya - Tally Weijl
Cipő - kínai
Táska - New Look
Fülbevaló - Bijou Brigitte
Körömlakk - Max Factor Lipfinity 731 Redly Nightshade


A sorozat többi bejegyzését itt találjátok:


Nektek tetszenek a törzsi- és állatmintás, népi motívumos darabok? Tetszett nektek ez a bejegyzéssorozat? Melyik volt a kedvencetek?


9 megjegyzés:

  1. nekem a 4. és az 1. összeállítás tetszik a legjobban, bár lehet nem vennék hozzá ilyen táskát, de a te stílusodhoz szerintem nagyon megy. :) a másik ami még tetszik az a bordó/piros (nem tudom eldönteni :D) cipő, állati jól néz ki! *-*

    VálaszTörlés
  2. úh, azt a piros cipőt mikor vetteg az F&F-től nagyon tetszik! Én miért nem fogok ki sose ilyeneket :S

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, örülök, hogy tetszik nektek :) A piros cipőt a barátomtól kaptam ajándékba, de már elég régen, még tavaly tavasszal :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a piros cipős összeállítás tetszik a legjobban, meg a színes fülbevaló, meg az utolsó a cipő, amilyet én is láttam a kínaiban és néztem is, hogy milyen jó, és még kényelmes is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) A kék cipő még csak egyszer volt rajtam, de akkor egész nap és tényleg kényelmes volt.

      Törlés
  5. nekem az első és a harmadik jön be a legjobban:$

    VálaszTörlés
  6. szuper jók. a második annyira nem tetszik nekem, de a többit imádnám hordani :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek! :) Én egyébként most nem nagyon tudnék kiemelni kedvencet, mindegyik annyira én vagyok :)

    VálaszTörlés