2012. június 26., kedd

TAG - Körömlakkok

Kicsit megkésve, de most én is kitöltöm ezt a bizonyos körömlakk-TAGet :)

Kép innen

1. Melyik a kedvenc körömlakk márkád?

Az Essence szerintem verhetetlen ár-érték arányban, és a színválaszték is nagyon jó.

2. Csillámos körömlakk vagy csillám nélküli?

A csillám nélkülit egy kicsit jobban szeretem.

3. Opi, China Glaze vagy Essie?

Sajnos még egyiket sem állt módomban kipróbálni, de a China Glaze színskálája döbbenetesen gyönyörű.

4. Milyen gyakran fested a körmeidet?

Általában naponta új színre festem őket. Főleg most, hogy irodában dolgozom, az állandó dossziépakolgatás nem tesz jót a lakknak, ezért kénytelen vagyok naponta megújítani. :)

5. Mi a kedvenc színed a körmeiden?

Mondanám, hogy az összes, de leginkább a zöldet tudnám kiemelni. A zöld mindenféle árnyalatát imádom a körmeimen viselni.

6. Sötét vagy világos színek?

Na, ezek közül már nem nagyon tudok választani :) Nálam ez abszolút kedvfüggő.

7. Mi van a körmödön most?

A Katy-től nyert Astor Fash'n Studio lakkom, itt láthatjátok élesben is Katy blogján.

8. Szereted a matt lakkokat?

Sajnos nekem nincsen matt lakkom (még), pedig nagyon tetszenek. Tervezem megvásárolni az Essence mattító fedőlakkját.

9. Szereted a francia manikűrt?

Inkább nem, mint igen. A klasszikus francia manikűr nagyon szép, de szerintem túl egyszerű ahhoz, hogy annyit szórakozzak vele.

10. Kedvenc szín nyárra?

Zöld itt is, minden mennyiségben, és a korallos árnyalatok is nagyon tetszenek, és persze az elmaradhatatlan neonszínek.

Kép innen

Nektek milyen színű a kedvenc körömlakkotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése