2012. június 18., hétfő

Day 19 - Valami a kedvenc márkádtól


Nekem nincsen különösebb kedvenc márkám, ott vásárolok, ahol megtetszik valami, nem igazán nézem a márkáját. Talán már említettem, hogy az Orsay az az üzlet, aminek a ruhái leginkább tetszenek és illenek hozzám, és elérhető közelségben van. Tehát, bár nem nagy márka, én most egy Orsay darabot választottam.


Imádom ezt a szoknyámat, télre vettem, és nagyon jó szolgálatot teljesített, jó meleg :) Egyébként elég sok szoknyám van az Orsay-ból, és mindegyik nagy kedvenc.

Nektek melyik a kedvenc márkátok?

2 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon cuki :$ elfogadnám :) Pleaseee a szóellenőrzőt kapcsold ki :S agyamra megy xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, azt se tudtam hogy van szóellenőrzőm :D Kikapcsoltam, remélem sikerült is :))

      Törlés