2012. június 2., szombat

Napi köröm - Choose Me!


Ma az Essence 38-as Choose Me! lakkját használtam, ami egyszerűen mesés!!! Képtelen voltam egy képet kiválasztani az összes elkészült közül, ezért most hármat kaptok, mert mindegyiken egy kicsit más. A szobában egyértelműen kék a színe, kint a napfényben már nem olyan könnyű ezt eldönteni, néha kék, néha zöld, attól függ, hogy csillan meg rajta a napfény. És persze millió meg ezer csillám díszíti.


A mutató- és a kisujjamon letört a köröm, azért ilyen kis csutkák, bocsi :)


Általában jobban kedvelem a csillámmentes lakkokat, és a kék sem éppen a kedvenc színem, ez a lakk viszont még engem is elcsábított. Két rétegben van a körmeimen.

Nektek hogy tetszik? Kedvelitek a csillámos lakkokat?

3 megjegyzés:

  1. nagyon szép :$ én sajnos nem vagyok nagyon kékes :( csak néha jön rám, hogy kéket akarok :D

    VálaszTörlés
  2. Most én sem vagyok olyan kékes, pedig jól áll és szeretem is. Úgy látszik, annyira nincs most divatja. De a lakk nagyon szép :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok :) Én valamiért soha nem voltam kékes, de ez a lakk nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés