2012. szeptember 12., szerda

Beauty & Boys

Szerintem, ha létezik örök szélmalomharc, akkor az egészen biztosan a férfiak és a szépség/divat kapcsolata. Azaz barátaink, férjeink, édesapáink, testvéreink kontra ruhák, cipők, táskák, rúzsok, körömlakkok, bizsuk,  stb, stb... Nyilván nem vagyok egyedül a gondolattal, legalábbis erősítsetek meg benne kérlek, hogy nem csak az én barátom kezd besokallni a cipőboltban 5 perc próbálgatás után és roskad magába, mikor meglátja, hogy kettőnél többen is állnak sorba a pénztárnál; hogy nem csak az én nevelőapám hiszi azt, hogy minden normális nőnek beleférnek a körömlakkjai egy Raffaellos dobozba; hogy nem csak az én nagybátyám nem érti, miért tart 2 percnél tovább felvenni egy menyasszonyi ruhát, és miért kellenek hozzá hárman...  Nem értik meg, hogy nekünk ezek a dolgok jelentik azt, amit nekik egy üveg sör társaságában megnézni egy focimeccset. Nem tudják, és sokszor nem is akarják megérteni a női lelket, viszont teljesen természetesnek veszik, hogy a nők mindent tudnak és mindent értenek az ő hobbijaikról, munkájukról (kivéve persze a vezetést, meg talán a mosógépszerelést). Vagy teljesen elhatárolódnak a "női dolgoktól", vagy éppen ellenkezőleg, megpróbálnak belekotnyeleskedni a témába, amiből a legtöbb esetben aranyos, mókás jelenetek születnek. Ezeket a kis anekdotákat szeretném összeszedni a Beauty & Boys című bejegyzés(ek) keretein belül, hadd derüljünk egy kicsit mi lányok is :)


A következő párbeszéd köztem és egy (fiú) osztálytársam között zajlott le, minden előzmény nélkül, valami teljesen más beszédtémából áttérve erre:

- Andi, neked milyen géped van?
- Hmm? Mármint számítógép? Samsung.
- Aha. De milyen?
- Öööö... piros...
- *hangos nevetés* De mit tud?
- Mit tuuud?
- Aha, mekkora a memóriája, milyen a processzor...?
- Hmm? Honnan tudjam?
- Nem tudoood?
- Nem, honnan kellene ezt tudnom?
- *hangos nevetés* Hát, ezt az emberek általában szokták tudni...
- Igeeen? Tudod mit, Tomi? Közelítsük meg máshonnan a témát! Nézd meg, milyen körömlakk van a körmömön?
- Milyen körömlakk?
- Aha.
- Öööö... fehér?
- Halványsárga, de mindegy. Úgy értem, milyen márkájú?
- Jaaa, milyen márkájú?
- Ahaaa.
- Öööööhhhhmmm... *koncentrálj, koncentrálj...* ööööhhmmm... *háromszori gyors leizzadás, közvetlenül egymás után* ööööhmmm... LABELLO???
- *hangos nevetés* Na látod, ezért nem tudom, hogy milyen gépem van :DD


Az is vicces, sőt, helyenként igen groteszk látvány tud lenni, amikor egy nőiesnek aposztrofált foglalkozást, tevékenységet férfi űz, nem túl ügyesen. Én például mindig megfigyelem a plázákban a férfi takarítókat, borzasztóan esetlenül bánnak a felmosóval, de természetesen nekik van a legnagyobb hangjuk, ha véletlenül rálépsz az előtte már felmosott területre a fél lábujjaddal, mivel máshol nem tudsz elmenni.
Szentendrén a belvárosban sétálgattunk a barátommal, amikor egy kirakatban megláttam ezt a nyakláncot. Nagyon megtetszett, ezért bementünk az üzletbe, hogy megvegyük. Az egyik leggyönyörűbb bizsubolt volt, amit valaha láttam, egy igazi kis ékszerdoboz úgy 2x3 méteres területen, halmokban álltak a szebbnél szebb holmik. És akkor megláttam az eladót: egy nálam úgy 50 centivel magasabb és szélesebb fiatalembert, a feje búbja szinte súrolta a mennyezetet. Azonnal az elefánt a porcelánboltban-effektusra asszociáltam, és széles mosoly ült ki az arcomra, hogy ilyet én még nem láttam :D Hamar az arcomra is fagyott a mosoly, amikor a nyakláncomat a lapátkezébe vette, és elkezdte beleszuszakolni egy miniatűr tasakba. Ezen a ponton közöltem vele, hogy köszönöm, de inkább felveszem. Amikor már kijöttünk a boltból, meg is beszéltük a barátommal, hogy ha valaki, hát ő biztosan teljes szívből utálja a munkáját :)

Egyelőre ennyi, tekintsétek ezt a bejegyzést egy kis ízelítőnek, bevezetésnek a témába :) Ha neked is van hasonló, a témába vágó sztorid, amit szívesen viszontlátnál itt a blogon, küldd el nekem a neveddel együtt az andika.bedocs@gmail.com e-mail címre, én pedig bejegyzés formájában közzéteszem! :)

És végül egy igen tanulságos kép, melynek címe: A férfi és a női agy reakciója a "Menjünk, igyunk valamit!" egyszerű mondatra:


11 megjegyzés:

  1. jókat mosolyogtam a bejegyzés olvasása közben :) :) Ilyen számítógépes párbeszéd köztem és a szaktársam között is lezajlott már, bár én nem tudtam ilyen jól visszavágni neki :). Milyen igazad van, ők elvárják, hogy mi mindent tudjunk a fiús dolgokról, ők meg azt sem tudják mi a különbség a szemceruza és a szemöldökceruza között :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ez csúcs volt, várom a továbbiakat. :-D

    VálaszTörlés
  3. Dejó lett, ilyet még máskor is :D

    VálaszTörlés
  4. LABELLO :DDDDDDDDD

    Nekem szerencsére annyira nincs ilyen gond, bár nincsenek oda érte, de pl. párommal nyugodt szívvel megyek vásárolni, ha muszáj, bár általában úgy tartom, hogy mindenki maradjon a maga kaptafájánál. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, hát a barátommal én is megyek, szerintem bele is halna, ha nem mennék vele vásárolni amikor neki kell valami. Az már más kérdés, hogy ő nem nagyon jön énvelem, bár már kezdem belátni, hogy jobb is :D

      Törlés
  5. Oooooo nagyon tetszett, mi mindennap csatázunk a párommal; ő nem bírja átlátni, hogy nekem szükségem van x+1edik táskára körömlakkra és cipőre is. Tegnap egy cipőboltban kellett mindezt elmagyaráznom neki, pedig most csak kb 4cipőbe lettem szerelmes amit ő abszolút nem tudott felfogni (megsúgom, hogy neki a mai divatos csinos cipők alapból sem tetszenek). A vége az lett a vicces párbeszédünknek ahol a pokert és a cipők függőségét hasonlítottam össze, aztán minden egyes soron végig mentünk és neki kellett mutatni olyan cipőket ami tetszik neki. Persze kiderült a titok egy csinos őszi cipő se tetszett... pasik... A körömlakkmániám megint csak megérne egy misét, a táskáimról nem beszélve (szerinte külön szekrény kell nekik már). :D
    Persze amikor focicipőkről van szó a hernyótalpas meg a stoplis meg a terem meg a blbalablablaaa aztán meg én fogjam fel. Remélem átjött, hogy mire is akartam utalni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná, hogy átjött :)) Az én pasim is egy külön eset. Női ruhákat tekintve annyira borzalmas az ízlése, hogy az megérne egy külön misét :D

      Törlés
  6. Ez cuki!
    Pár napja a 11 éves kisfiú is azzal a kérdéssel jött, hogy milyen a pc-m. És micsoda felháborodás volt, hogy nem tudom. Legközelebb ellövök neki valami hasonló poént.
    De engem inkább az zavar, hogy a fiúk bármi hülyeséget megtehetnek, ha egy nő csinálja ugyanazt, akkor kitör a világháború. Pl. a barátom többször bezárt már a kulcsot az autóba. Ha én zárnám be, elmondana minden hülyének, de ha ő: csak vigyorog és azt mondja, előfordul az emberrel.
    Legalábbis az én környezetemben állandóan hasonlót tapasztalok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak a te környezetedben, nyugi :D Nálunk is elvárt, teljesen alapvető, és elvárt, hogy a nő mindenre odafigyel, mindent tud, mindent megcsinál, semmit sem ront el... mindezt persze széles mosollyal az arcán... :)

      Törlés
  7. Köszi lányok, örülök, hogy tetszett nektek :D

    VálaszTörlés