2012. szeptember 11., kedd

Napi köröm - Do You Speak Love?

Természetesen, mint sokan mások, én is tűkön ülve vártam már az új Essence lakkokat. Rég kinéztem magamnak az interneten az ígéretesnek tűnő árnyalatokat, ehhez képest kicsit csalódott voltam, amikor megláttam őket a Rossmannban, ugyanis a 44 új lakkból csak néhány volt kint. A 113-as Do you speak love? árnyalat már képen is nagyon tetszett, de élőben is elvarázsolt, így, ha egyedüliként is, de ő hazajött velem.


(A hüvelykujjamon a köröm kibírt 5 papírgyári műszakot, de a 6. már sok volt neki, és egy kb. egy centi hosszú darab meghajlott és letört róla :( Ezután a többi körmömet is rövidebbre vágtam.)

Nagyon tetszik ez a bordó szín, ősszel biztosan sokat fogom használni. Sok bloggerinánál olvastam, hogy túl sűrűnek találják az új Colour&Go lakkokat. Nos, én ennek homlokegyenest az ellenkezőjét tapasztaltam a Do you speak love?-val, ez a lakk szinte folyik, a régebbi Essence lakkjaimhoz képest sokkal hígabb, és ennek én örülök, sokkal könnyebben terül a körmön, nagyban megkönnyíti számomra a felvitelt. Persze lehetséges, hogy 1-2 hónap múlva ez is ugyanúgy besűrűsödik. Tehát a lakk állaga nekem egyelőre bejön, a lekerekített, szélesebb ecsettel is könnyen boldogultam, egy rétegben is szépen fed (de én azért kettőt használtam), és nagyon szép fényesre szárad.
 Egy dolog viszont megdöbbentett: nekem még soha nem volt gondom az Essence lakkok tartósságával (tudom, hogy sokatoknak volt), ez az új viszont a felkenés után néhány órával már pattogzott le a körmeimről. Gondoltam, biztos béna voltam, ezért lemostam és újra felkentem, de ismét ugyanaz történt. Remélem, hogy a többi új árnyalat nem ilyen, és nekem nem kell egy hétig fennmaradnia, de az talán nem lenne nagy kérés, hogy 1-2 napig azért maradjon változatlan a körmömön. Nem használtam sem alap-, sem fedőlakkot, ezekkel kiegészítve valószínűleg jobban produkálna.

Ti kipróbáltátok már valamelyik új Essence Colour&Go lakkot? Örültök a váltásnak, vagy a régebbi szortiment jobban tetszett? Egyáltalán szeretitek az Essence lakkjait?


10 megjegyzés:

  1. Én is körbenéztem ma Esztergomban a Rossmannban, hát nagy csalódás volt...Alig volt néhány darab az új lakkokból, és nem a legszebb árnyalatok voltak. Na majd csütörtökön Veszprémben is meglesem, hátha :) Ez a lakk amúgy tényleg szép, bár az hogy nem tartós, eléggé kiábrándító.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy azért hamarosan kirakják majd a többit is :O

      Törlés
  2. Ez a szín! Nekem is van 4 illetve 5 (az 1ik nude glam- os) lakkom az új colour & go lakkokból, nekem bejönnek és nem pattog le, igaz teszek alap és fedőlakkot is.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a szín! Még nem sikerült beszereznem az új kollekciójukból, de terveben van! :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de széééép! Nincs is vörös lakkom, most jut eszembe...

    VálaszTörlés