2012. szeptember 18., kedd

Outfit - Autumn Begins

Még valamikor az őskorban volt utoljára outfit poszt a blogon, ennek az az oka, hogy a drága fotósommal, Petrával csak akkor találkozunk, amikor suli van. Most viszont elkezdődött a hajtás, úgyhogy gyorsan meg is kértem, hogy kattintson néhányat rólam. Semmi extra, a ruhát már rengetegszer láthattátok, ódákat is zengtem róla (remélem, még nem unjátok :)), ez most egy újabb változat, ősziesítve, mert reggelente már bizony hideg van.


Ruha - turi
Cipő - F&F
Farmerdzseki - Papaya
Táska - Bershka
Fülbevaló - Bijou Brigitte

Ti mit viseltek szívesen az átmeneti időszakban?

7 megjegyzés:

  1. Imádom az ilyen szetteket, amikor a ruhát átmentik őszi napokra is harisnyával :-) Én ritkán teszem ezt, pedig kevés ilyen jó ötlet van, ideje kipróbálnom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én elég gyakran szoktam alkalmazni ezt a "praktikát" :)

      Törlés
  2. Nagyon csini ez a szett :) Én is tegnap egy nyári ruhát vettem fel, fekete harisnyával, meg egy kardigánnal, teljesen őszi volt az is :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Ugye, hogy milyen jó egy kicsit átmenteni a nyárból a ruhákat? :))

      Törlés
  3. Nagyon bejööööön! Imádom ezt a rucidat, és a farmerdzseki is big lááv<3 jól nézel ki! :)

    VálaszTörlés