2012. szeptember 27., csütörtök

Napi köröm - Bienvenido A Miami

Nagyon nagyon nagyon szerettem volna szemügyre venni az Essence Cherry Blossom Girl trendkiadásának lakkjait, ahogy a Wild Craftot is meglesném, bár azt nem tudom, hogy utóbbit egyáltalán behozzák-e kis hazánkba. Mindegy, betértem a Rossmannba, hogy meglessem melyik van kint, és mit láttam? Miami Roller Girl trendkiadás, akciósan. Ebben azt találtam a legfurcsábbnak, hogy teljes áron soha nem volt kint, most a hiánytalan kollekciót tették ki 299 Ft/db áron. Kicsit csalódott voltam, mert már egy kicsit ősziesebb színvilágban gondolkodom, ennek ellenére megvettem egy lakkot, A Bienvenido A Miami névre hallgató élénksárga árnyalatot. Szívesen elhoztam volna egy pirosítót is, de amíg fél másodpercre félrenéztem a mellettem álló hölgy az összes darabot a kosarába pakolta.


A citromsárga lakkokkal szörnyen hadilábon állok. Van egy Avon Sunshine-om, amit egyszerűen utálok, és egy Moyra 90-esem, ami már klasszisokkal jobb, de még szintén nem az igazi. A csalódások ellenére nem adtam fel a keresést, mert a szín egyébként nagyon tetszik.
Azt kell mondanom, a Bienvenido A Miami számomra az eddigi legtökéletesebb citromsárga lakk. Két rétegben hibátlanul fed, gyorsan szárad, szuper színe van, már első kipróbáláskor nagyon megszerettem. Ha véletlenül ti is sárga problémával küzdötök és hozzám hasonlóan képesek vagytok még ilyenkor nyári lakkot vásárolni, akkor nagyon ajánlom, 299 Ft-ért szerintem igazán megéri, gondolom máshol is van belőle az akciós kosarakban :)
Gyorsan fel is kentem, kihasználtam, hogy még meleg van, bőven lesz időnk az őszi színekre még :)

Ti szeretitek a sárga lakkokat? Melyik a kedvencetek?


2 megjegyzés:

  1. Citromsárga lakkom nincs... valahogy nem érzem magaménak ezt a színt. Bár, ez a szín annyira nem is citromos, lehet csak a fotó miatt, hogy hátulról esik rá a napfény, de nekem ez kicsit sötétebb mint a citromsárga. Mindenesetre szép! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép színe van!!

    VálaszTörlés