2012. szeptember 15., szombat

Outfit Inspirations - Autumn

Mindenki inspirálódik valahonnan. Abban nem hiszek, hogy nincsen új a Nap alatt, viszont biztos vagyok benne, hogy mindenki csippent el máshonnan ötleteket, akár öltözködést, sminket, frizurát, de még lakberendezést tekintve is. Vannak, akik a kifutók vagy a divatmagazinok világa ihlet meg annyira, hogy hasonlóan igyekszik öltözködni ő is, van, aki a sztárok stílusát lesi el. Nos, én az utcáról inspirálódom. No nem a fehérvári utcáról (szép is lenne :D), a nagyvilági már sokkal érdekesebb számomra. Ezért is említettem többször is már, hogy mennyire szeretem a lookbook.nu oldalt. Mert nem modelleket láthatunk, akik csak egy fotózás erejéig veszik fel az adott outfitet, hanem civileket, akik valóban ezt hordják. Néha őrültnek tűnnek, néha borzalmasak, néha viszont nagyon jók. Márpedig szerintem aki még soha nem hibázott, az igazán kiemelkedően jól sem teljesített soha. Kiválogattam néhány kedvencet, az őszre hangolódva:


Tökéletes. A kalap ugyan nem az én stílusom, és nekem nem is áll jól, de a képen a lánynak csodásan. Én is kedvelem a barna-fekete kombinációt, ami sokáig tabunak számított, de ma már szerencsére nem kell ilyen elavult szabályokra figyelnünk. Egy hűvös, de száraz őszi napra nagyszerű outfit.


A burgundi hatalmas divat idén ősszel (eltartott egy darabig, míg megszoktam, hogy most így hívják a bordót...), a blézer és a táska is ebben a színben pompázik. Nekem nagyon tetszik, lehetséges, hogy én is beszerzek néhány ilyen színű darabot.


Imádom az ilyen fazonú szoknyákat, a pulóver pedig itt is burgundi színben pompázik. Szerintem nagyon egyben van a szett, még ez a bugyirózsaszín haj is bájos :)


A klasszikus fekete, amely ápol és eltakar. Ősszel miért ne viselhetnénk tetőtől talpig??? És persze nem csak temetésre.


Szandál zoknival. És imádni való :)


Egyszerű, kényelmes szett, egészen biztosan jó meleg. Fázós hétköznapokra szuper. 


Barna-drapp-fekete ultrasikkesen. Tanítani kellene :)

Ti hogyan képzelitek el az őszi ruhatáratokat? Honnan gyűjtötök ötleteket?

7 megjegyzés:

  1. Én például nem szoktam inspirálódni ruhák terén, már ami az outfiteket illeti...
    Nem szoktam divat oldalakat nézegetni, hogy na most melyik szín a divat vajon.
    Nálam abszolult nem évszak függők például a színek sem. =) Van pink téli pulcsim is, attól függetlenül, hogy az nem egy téli szín. Mert ha nekem ahhoz van kedvem, akkor azt fogom felvenni. :D
    Én azt tartom szem előtt, hogy kényelmes legyen az adott outfitt, jól álljon nekem, és jól érezzem magam benne. =)
    Sajnos van nagyon sok divatos darab ami a vállfán szuper jól néz ki, de már ránézésre is látom, hogy rajtam borzalmasan állna vagy a szabása, vagy a színe miatt. :S Szóval legyen akármennyire is divatos csak ezért nem fogom megvenni, ha nem áll jól. De szerintem ezzel más is szokott így lenni.
    Mindenesetre ez az utolsó outfit a posztból most nagyon megetszett én is hasonlót viseltem ma. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek veled, a lényeg, hogy az outfit az egyéniségünket tükrözze, és jól érezzük magunkat benne, mert akkor mindegy, hogy épp divatos-e vagy nem, ragyogni fogunk benne :))
      Én szoktam divat oldalakat bújni, sokszor órákig, de hát mindenkinek más a hobbija :)) Te például gyönyörű ékszereket készítesz :))))

      Törlés
    2. Köszönöm! =) Na én például azokhoz szoktam inspiációt meríteni. =)

      Törlés
  2. Ezek nagyon jók! A 2. és a 6. a kedvencem! :) Én igyekszem nyomon követni, hogy mi az aktuális divat és kiválasztom azokat a színeket és fazonokat, amik nekem tetszenek. Legfőképpen újságokat szoktam bújni, de egyre inkább a neten is nézelődöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is igyekszem a nekem tetsző trendeket kiválasztani, szerencsére manapság elég bő a választék :)

      Törlés
  3. Tetszik ez a bejegyzés, ilyen írhatnál többször is :-) Mármint a kommentek, amikben kifejted a szettről a véleményed. Nem tudom, de valahogy mindig imádtam az újságokban is a leírást, nem csak azt, hogy pl. ing: Zara, nadrág: H&M, stb., hanem legyen valami szöveg is. Na, ez a poszt erre emlékeztetett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :)) Fogok is írni ilyet többször is, élveztem elkészíteni :))

      Törlés