2012. szeptember 16., vasárnap

Napi köröm - Csillám-csoda

Tegnap láttam Djkaty blogján egy gyönyörű mélylila-csillámos manikűrt, ami rögtön eszembe juttatta, hogy én is készítettem hasonlót, még a hónap elején (egészen pontosan a szüreti bálra :)) Természetesen megörökítettem, úgyhogy most ezt szeretném nektek megmutatni.



Alapnak a Maybelline Colorama 52-es Dark Plum árnyalatát használtam egy rétegben. Ez egy gyönyörű sötét lila lakk, amit akciós áron 299 Ft-ért vásároltam. Nagyon szépen fed egy rétegben, hamar megszárad, szinte tökéletes, Aninál önmagában is megnézhetitek, itt. Az alapra 2 réteget kentem a Moyra 62-es lakkjából (már eggyel is szép volt, az extra csillogás kedvéért kentem fel a második réteget). Nagyon érdekes ez a lakk, az üvegben lilának tűnik, milliónyi apró mikrocsillámmal, napfény hatására pedig zöld színben játszik, ennek ellenére önmagában használva inkább átlátszó csillámosnak tűnik. Rögtön az jutott eszembe, hogy lilával kellene párosítani, ekkor született meg ez a csoda. Ugyan először, de biztosan nem utoljára volt ilyen színű a körmöm, főleg, hogy igazi őszies hatású lett a manikűr :)

Nektek hogy tetszik?

8 megjegyzés:

  1. Tényleg hasonló az összhatás, éljenek a Moyrák :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de a két Moyra lakk is nagyon hasonlít egymásra :)

      Törlés
  2. Gyönyörű :$ az égbolt jut róla eszembe *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) Egyébként nekem is, pont arra gondoltam, hogy galaxy körmöknek is milyen jó alap lenne :))

      Törlés
  3. Gyönyörű, nagyon kis szép lett! Ezt a Moyra-t pedig megnézem magamnak!

    VálaszTörlés