2012. szeptember 25., kedd

TAG - Újra egy kis személyes

Sok-sok TAG-et töltöttem már ki, de sebaj, szeretem őket, néha olyanok derülnek ki, amit még magamról sem tudtam :D Ezt a mostanit L blogján találtam.

1. Van háziállatod?
3 cicám van, akiket valószínűleg hamarosan láthattok egy bejegyzés keretein belül :)

2. Nevezz meg három dolgot, ami fizikailag közel van hozzád!
Távirányító, harisnya, füzet.

3. Tudsz vezetni? Ha igen, volt már ütközésed/baleseted?
Fogalmazzunk úgy, hogy van jogosítványom, nagyjából 3 hónapja. Kárt szerencsére nem tettem még senkiben és semmiben.

4. Ma hány órakor keltél fel?
6:15, utálok suliba menni :S

5. Mikor zuhanyoztál utoljára?
Fogalmam sincs, kádban szoktam fürödni :D

6. Mi volt az utolsó film, amit láttál?
A Halálkeringő című magyar thriller Kern Andrással és Dobó Katával. A barátommal néztük vasárnap, egyikőnknek sem tetszett.


7. Mi volt az utolsó SMS-ed szövege?
A barátomnak írtam, hogy álmos vagyok és szeretem.

8. Mi a csengőhangod?
Pontosan nem tudom, mert általában le van némítva a telefonom, de valami alap csengőhang.

9. Voltál már valaha külföldön?
Sajnos nem igazán volt lehetőségem sokat utazni, de jártam már várost nézni Kassán, és egy sulis kirándulás alkalmával az ausztriai Fraknóban és Kismartonban.


10. Szereted a sushit?
Nem tudom, még soha nem ettem, de majdnem biztos vagyok benne, hogy szeretném :)

11. Hol vásárolsz élelmiszert?
A családdal általában a Tescoban és a piacon szoktunk, ha egyedül veszek valamit, azt általában kiskereskedésben.

12. Vettél valaha be gyógyszert, hogy elaludj?
Egyébként sem szeretek gyógyszert bevenni, de elalváshoz szerencsére abszolút nincs rá szükségem.

13. Hány testvéred van?
Egy öcsém van, 12 éves, Jácintnak hívják, és nem, nem lány :D

14. Asztali számítógéped van, vagy laptopod?
Nekem laptopom, de van egy családi asztal gépünk is.

15. Hány éves leszel a legközelebbi szülinapodon?
20, és már nem sokára itt van :)

16. Viselsz kontaktlencsét vagy szemüveget?
Van szemüvegem úgy január óta, de csak tévézéshez, illetve az iskolában a táblát nézni használom. Mindig tökéletes volt a szemem, talán egy éve érzem csak, hogy romlik, de azóta sajnos rohamosan.

17. Fested a hajad?
15-től 19 éves koromig extra világos hamvasszőke voltam, tavaly novemberben befestettem barnára, decemberben feketére. Utóbbi úgy 2 napig volt a hajamon, ledobta és barna lett. Azóta nem festettem be, de már nagyon szeretném, mert nem tetszik az eredeti hajszínem. Nem tudom, hogy milyen legyen, mindegyiket szerettem. Vörös viszont soha nem leszek :)

18. Mit fogsz ma csinálni?
Gyorsan írok egy közigazgatási jog beadandót, megnézek pár blogot, tévézgetek, aztán fürdés és alvás.

19. Mikor sírtál utoljára?
Fogalmam sincs mikor sírtam utoljára rendesen, nem vagyok egy sírós típus. De ha ez is számít, pénteken ráejtettem egy raklapot a lábamra, azt hittem ott halok meg, kigördült egy könnycsepp is :)

20. Mi a tökéletes pizza feltét?
Hawaii mindig és mindenkor.


21. Sajtburger vagy hamburger?
Ebben a sorrendben, szeretem őket, bár nem igazán szoktam enni.

22. Maradtál már fenn egész éjszaka?
Persze, lakodalmakkor, szilveszterkor alap, de most nyáron minden ok nélkül is többször előfordult, hogy mással ütöttem el az időt, nem alvással.

23. Milyen színű a szemed?
Ember legyen a talpán, aki megmondja. Kékes-zöldes-szürke, ilyen:


24. Érzed a különbséget a Pepsi és a Coca-Cola között?
Igen, és a Pepsit egy kicsit jobban szeretem, a Coca Cola szerintem túl édes. Hallottam már olyan elméletet, hogy a Coca Colát, amit Kelet-Közép-Európába szállítanak, direkt édesebbre csinálják, mint a nyugatit. Nem tudom, hogy ebből mennyi igaz :) Bár ha belegondolok, nekem teljesen mindegy, sajnos imádom a kólát.


25. Milyen most az időjárás?
Derűs, átlagos kora őszi esti, bár már egy kicsit hűvösebb van, mert megy le a Nap.

Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is! :)


7 megjegyzés:

  1. Óóóó, a cicákkal ide, de izibe!! :D
    A szemed meg bakker de szép :O

    VálaszTörlés
  2. A cola tényleg nem ugyanolyan ízű pl Ausztriában, mint itthon.

    VálaszTörlés
  3. Végre valaki, akinek szintén meghatározhatatlan szemszíne van! Nekem is! Talán mérleg-jellemző? :-)

    VálaszTörlés
  4. De jó, hogy kitöltötted! :) Meg ne haragudj, de meglepődtem, hogy 20 leszel, idősebbnek néztelek :)

    VálaszTörlés