2012. szeptember 3., hétfő

Wishlist - Szeptember

A szemfülesebb olvasóim észrevehették, hogy eddig minden hónap elején írtam kívánságlistát, kivéve augusztusban. Ennek az volt az oka, hogy egyszerűen nem volt különösebben semmire sem szükségem, inkább csak spontán vásároltam. Most viszont kisebb pánik tört ki rajtam, amikor átnéztem a gardróbomat, ugyanis abszolút nem állok készen az őszre. Így a kívánságlistámat abszolút a szükséges dolgokra korlátozom.

A Farmer


Hohó, rögtön a legkritikusabb ponttal kezdeném :D Tudnotok kell, hogy úgy 2 éve nem nagyon volt rajtam farmer, 1-2 alkalmat kivéve, ezért mindössze 1 darabbal rendelkezem. Most viszont szeretném "megtörni a jeget", és szeretnék venni egy újat. Ezután sem leszek nagy nadrágos, ezért eggyel megelégednék, de az legyen tökéletes. Legyen A Farmer.

Leggings


Van néhány egyszerű fekete leggingsem, de enyhén szólva nem újszerű állapotúak már, úgyhogy ebből is szeretnék venni legalább egyet. Van valami ötletetek, hogy hol tudnék venni jó áron?

Harisnyák


Szoknyás típus lévén ősszel-télen vastagabb harisnyákra is szükségem lesz, így ebből jó néhány darabot vásárolnom kell majd, mivel tavaly teljesen leamortizáltam szinte az összeset. Ezügyben is jó lenne lelni egy klassz helyet, eddig a Calzedoniában szoktam venni, de ott azért elég drágák. Elsősorban fekete, barna, szürke, bordó és sötétkék színekben gondolkodom.

Egy jó kis őszi cipő is a kívánságlistámra kerülne most, ha nem vettem volna már egyet múltkor, így ezt kipipálhatom :)

A régi kívánságlistákról szinte mindent sikerült beszereznem, amit nem, az pedig már nem is kell. Egyetlen szívfájdalmam még mindig a Sleek Acid paletta, bár így ősz elején már kezd elmúlni a lángolás, inkább az Oh So Special felé kezd húzni a szívem, majd meglátjuk :)

Ti készen álltok már az őszre vagy még van mit beszerezni a hűvösebb időkre?


6 megjegyzés:

  1. Nekem is csak 1 farmerem van, nem vagyok olyan nagy farmeres... Most szeretnék egy sötétkéket. Sok minden kéne még, de nem hiszem, hogy össze fog jönni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez az, nekem is sok minden kéne, ezek csak a legeslegmuszájabb dolgok, és én is már előre félek, hogy mi az, ami nem fog beleférni a keretbe :S

      Törlés
  2. Nyáron már beszereztem pár farmert akciósan, így azt már nem kell vennem:). Viszont pár dolog tervben van..de spórolnom kell :/ .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én nem láttam semmi jó farmert magamnak a leárazásokon, pedig jó lett volna :S

      Törlés
  3. Harisnyáért nézz be a Tezenisbe, ugyanazok a harisnyák, mint a Calzedoniában, de olcsóbb, és nem akkora a választék, de a felsorolt színek tuti vannak. Leggingsem is onnan van, de nem tudom, milyen árban van most.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos fehérvári vagyok, és itt nincs Tezenis, de ha Pesten járok, mindenképpen benézek, nagyon szépen köszönöm a tippet! :)

      Törlés