2012. szeptember 9., vasárnap

Menü

Egy apró változást eszközöltem a bloggal kapcsolatban: menüt készítettem a főbb témákból, ezt megtalálhatjátok az oldal tetején. Ezt már előbb is megejtettem volna, de csak most jöttem rá, hogy hogyan kell. Semmi extra, címkék szerint vannak rendezve a bejegyzések.

Ami új: a múltkori kívánságlistámat egy "kicsit" újragondoltam, rájöttem, hogy nem feltétlenül tudom szétválasztani, hogy mi az, amit szeretnék, és mi az, amire szükségem is van. Az új kívánságlista sokkal-sokkal bővebb, hosszabb távra tervez, és egy külön oldalt kapott a menüben, ahol listaszerűen pontokba vannak rendezve a kívánságaim, így mindig szem előtt lesz, bármikor tudom bővíteni, és a már megszerzett dolgokat ki tudom húzogatni, stb. Lehet, hogy ez nektek nem annyira érdekes, de nekem remélem, hogy hasznos lesz :) Ez a lista (egyelőre) a következő:

  • sötétkék farmer
  • fekete leggings
  • harisnyák (fekete, szürke, barna, sötétkék, bordó)
  • Sleek Oh So Special paletta
  • új Essence lakkok: English Rose, Do You Speak Love?, Walk On The Wild Side, Stuck On You, Free Hugs
  • fekete peplum felső
  • lovaglócsizma
  • új pakolós táska
  • szürke sál
  • OPI körömlakk
  • Essie körömlakk
  • MUA Undressed paletta
  • puha, meleg kardigán



2 megjegyzés:

  1. Nálam a fekete peplum póló kipipálva! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az F&F-eset vetted meg ugye? Én még nem láttam ugyan élőben, de akkor gondolom jól néz ki :))

      Törlés