2012. szeptember 9., vasárnap

TAG - Körömlakkok II.

Szerepelt már a blogon egy körömlakkokról szóló TAG (itt megnézhetitek), nemrég viszont láttam egy másikat Lakkomlakkom Edinánál, úgyhogy most ezt tölteném ki :)


1. Mi a kedvenc fedőlakkod?

Egyetlen egy fedőlakkom van, az Essence BTGN, vele viszont nagyon jó barátok lettünk.


2. Mi a kedvenc kéz/körömápoló készítményed?

Be kell vallanom, ilyenem nincs. Egyszerűen nem szeretek semmiféle kézkrémet, sem testápolót. Általában csak akkor használok ilyesmit, ha már nagyon muszáj (tehát ha már késő, és kirepedezett a kezem...).

3. Glitter vagy matt?

Mindkettő, naná :) De ha feltétlenül választani kell, akkor glitter, abban szerintem egy kicsit több lehetőség van.

4. Mi az aktuális körömlakk-szerelmed?

Layla Hologram Effect Mercury Twilight. Meg úgy általában az ezüst holo lakkok :)


5. Melyik a kedvenc márkád?

Az Essence-t mondanám, mert olcsó, viszonylag jó minőségű lakkjai vannak, nagy színválasztékban.

6. Melyik a kedvenc lila lakkod?

A lila nem igazán az én színem, de a régi Maybelline Colorama lakkok közül a Dark Plum elnevezésűt imádom. Aninál megnézhetitek, itt, de hamarosan nálam is láthatjátok.

7. Melyik a kedvenc rózsaszín lakkod?

Számomra A RÓZSASZÍN az Orly Cupcake.


Pinkek közül pedig a Catrice Revoltaire Mission Lilac a kedvencem.


8. Melyik a kedvenc piros lakkod?

Max Factor Nailfinity Redly Nightshade, tökéletes piros lakk.


9. Melyik a kedvenc kék lakkod?

A kékeket sem szeretem túlságosan, nincs is belőlük sok, viszont az Essence Choose Me! lakkját imádom. Kicsit zöldes, de azért kék.


10. Melyik a kedvenc zöld lakkod?

Imádom a zöldeket, leginkább talán az Essence Viva La Green tetszik.


11. Melyik a kedvenc téli lakkod?

Már most tudom, hogy az új kollekciós Essence Colour&Go Do You Speak Love? lesz a(z egyik) kedvenc lakkom télen. Hamarosan bejegyzés következik róla!

12. Melyik a kedvenc nyári lakkod?

Moyra 64, neon pink. Imádom!


13. Melyik a kedvenc tavaszi lakkod?

Essence Show Your Feet Iced Mint Frappé, gyönyörű szép menta szín.


14. Melyik a kedvenc őszi lakkod?

Essence Vampire's Love Old Gold Buffy, igazi őszi szín.


15. Melyik a kedvenc nude lakkod? 

Szintén az Essence-től választanék, a kedvencem a Nude Glam kollekció Iced Latte lakkja, amiről szintén lesz bejegyzés (ilyenkor veszem észre, hogy mennyi elmaradásom van :))

Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is ezt a TAG-et! :)


8 megjegyzés:

  1. Ú, most jó pár lakkra felhívtad a figyelmem, amit feltétlen be kell szereznem. ;)

    VálaszTörlés
  2. Ha lesz végre minden kérdéshez képem akkor biztos kitöltöm. =) AZ a Vampire Love... <3

    VálaszTörlés
  3. A hologrammos lakk valami iszonyat jól néz ki! Nekem is kell olyan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörű szép, csak sajnos nagyon drága :((

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Upaz, az előbb rossz megjegyzést küldtem el. Ilyen ha mezavarnak komment írás közben. ^^
    A holo lakk nekem is nagyon tetszik! Sajnos nálunk nem lehet kapni holo lakkokat (élőben még sosem láttam), de ha egyszer egy az utamba kerül, tuti nem hagyom majd ott. :)
    Kitöltöttem én is:
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/11/tag-9-koromlakk-tag.html

    VálaszTörlés