2012. szeptember 20., csütörtök

Napi köröm - Neon francia

Még nyáron, a neon-láz kellős közepén (na jó, inkább a vége felé) készítettem ezt a manikűrt, csak eddig még nem volt alkalmam megmutatni nektek, pedig én nagyon szerettem.


Alaplakkot kentem a körmeimre, miután ez megszáradt, egy vékony csíkot húztam a körömvégekhez fekete díszítőlakkal. Végül 2 réteget kentem a körömvégekre a Moyra 64-es számú neon pink lakkjával. Fedőlakkot nem használtam itt, mert már az alaplakknak is szép fénye volt. Mondhatom, hogy gondos kísérletezgetés eredménye ez a manikűr: először neon sárgával készítettem el, az is jól mutatott, csak akkor elfelejtettem az alaplakkot és nagyon kopár lett. Ezután már a pinket használtam, viszont fekete csík nélkül, ami szintén nem volt rossz, de azért még is az ez utáni, itt látható változat lett az igazi. Azóta már pirossal is megcsináltam, azzal is tuti, szerintem bármilyen élénk szín szuper hozzá.
Jó volt most egy kicsit visszanézni egy falatot a forró nyárból, pedig azért még nem volt olyan régen :))

Nektek hogy tetszik?

2 megjegyzés:

  1. Ez tök jó lett! :)
    Az egyszerűség keverve a vidámsággal! :)
    Én ilyenkor is imádok színeket hordani évszaktól függetlenül! :))

    VálaszTörlés