2012. szeptember 3., hétfő

Kedvencek - Augusztus

A nyár utolsó hónapja is letelt, úgyhogy ismét jövök nektek egy kis múlt havi összefoglalóval :)


Már többször említettem, hogy igencsak eseménydús hónapom volt, nyaralással, az unokatesóm esküvőjével, koncertekkel, kerti partikkal. Nagyon nagyon jól éreztem magam, aminek egy hátránya van, hiszen olyankor csak úgy repül az idő.
Nem foglalkoztam túl sokat sminkeléssel, az idő nagy részében rekkenő hőség volt, így az egyetlen sminktermék, ami bekerült a havi kedvenceim közé, a Maybelline The Colossal Volum' Express szempillaspirál, ami már régóta hű társam, a legjobb spirálom a valaha volt összes közül.
A Blistex málnás-limonádés ajakápolót szorgosan kenegettem, igaz a hidratáló hatását nem igazán vettem észre, igazi nyári illatú és az íze is mennyei, nem győzöm tartóztatni magam, hogy ne nyalogassam le :)
Ékszerek közül legtöbbször a Bijou Brigitte-féle kis rózsaszín bogyó fülbevalómat hordtam, illetve töretlenül imádom az új nyakláncomat is, amit a barátomtól kaptam.
Körmös bejegyzések egész garmadájával bombáztalak titeket a hónapban, aki esetleg lemaradt volna róluk, megnézheti őket itt, vagy az oldalsávban a 'napi köröm' címkére kattintva. Azt hiszem visszavonhatatlanul beleszerelmesedtem a körömfestésbe, így természetesen ismét került bőven körömlakk a kedvencek közé, mind ehavi szerzemény. Legtöbbször a NYC 238-as MoMa árnyalatát viseltem a körmeimen, erről a lakkról még nem volt szó a blogon részletesebben, de hamarosan lesz. Az Essence BTGN fedőlakk pontosan olyan jó, mint amennyire dicsérik a blogvilágban, nem volt kérdés, hogy neki is itt a helye. A NYC 274-es Matte Me Crazy mattító fedőlakk és az Essence Nail Art 03-as Silver Surfer árnyalatú díszítőlakk pedig teljesen új lehetőségeket nyújt számomra a körömdíszítésben, rengeteg kölönféle módon tudom variálni a már meglévő lakkjaimat is velük, egyszerűen imádom mindkettőt :)

Nyaraltunk egy nagyot, erről már mutattam is nektek sok-sok képet egy bejegyzés keretein belül, úgyhogy most egy új képet kaptok, ami az augusztus 19-ei agárdi Tankcsapda koncert kezdete előtt nem sokkal készült :)) (Sajnos a fényképezőnk teljesen képtelen arra, hogy koncert közben, sötétben, villogó reflektorok közt normális képeket készítsen)


És a hónap zenéjét is kitől mástól választhattam volna?!


Lezajlott az Olimpia is, sok-sok izgulós pillanattal, és még annál is több magyar sikerrel, gratulálunk sportolóinknak!


Azt hiszem ennyi lett volna az én múlt hónapom nagyon nagyon röviden :)

Nálatok hogy telt az augusztus?

2 megjegyzés:

  1. Annyira gyorsan eltelt a nyár, hogy hihetetlen :( még fel sem fogtam, hogy szeptember van :O régen imádtam ezt a Tankcsapda számot :D igaz még most is jót buliznék rá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is sajnos :( Én még most is imádom :D

      Törlés