2012. szeptember 5., szerda

Napi köröm - Last Summer Day

Ugyan a naptár szerint már elmúlt a nyár, azért még igencsak tombol a forróság, néha vágynánk már egy kis felfrissülésre, de mindenképpen élvezzük még ki a napsütést, ki tudja, talán már nem sokáig tart! :)
Augusztus utolsó napján még egy nagyon színes, nagyon nyári manikűrt szerettem volna készíteni, ez lett belőle:


Alapszínként a Moyra 90-es lakkot használtam, egy gyönyörű napsárga szín. Maga a lakk sajnos nem a legjobb, elég nehezen szárad, és egy az egyben úgy viselkedik, mint a neon lakkok: még 3 rétegben sem(!) fed rendesen, még akkor is látszanak a körömvégek, tehát mindenképpen kell valamilyen jól fedő lakk alá vagy valami díszítés fölé. Én most az utóbbi megoldást választottam, és 2 réteg Moyrára kentem 2 réteg Essence Circus Confettit. Valószínűleg én vagyok az egyetlen élő ember, akinek abszolút nem tetszik a Night In Vegas pelyhes lakk, ez a színes csillámos, flitteres topper viszont annál inkább :) Lemosásnál NAGYON megszenvedtem vele, de sebaj, a szívemhez nőtt ez a párosítás, viszlát jövő nyáron! :))

Ti használjátok még a nyári lakkokat, vagy már elég volt az élénk színekből, és ősziesebbeket viseletek?


1 megjegyzés: